hej alla söta tuggummin :)

Hej , idag har jag inte gjort så mkt vatt ute med små barn och mobbat mig lite haha :) och just nu sitter jag här och har mega tråkigt ;o så jag ska göra detta testet haha ;s puss på er alla :)

Brukar du komma i tid: ja :)
Vad hade du i din mun senast:
svart tuggummi <3
När mår du bra: när jag e glad haha :)
När blev du fotad senast: vet inte haha :)
Hur känner du dig nu: trött ;o
Kan du laga mat: nja typ ahah (A)
Vad pluggar du: inget just nu ;)
Vad tycker du om fötter: ;o
Är du smart: aldrig haha :)
Vad har du på dig: långt linne och tajts :)
Är du aktiv i skolan: inte så mkt :)
Vad saknar du: ja du haha :)
När och varför grät du senast: vill inte säga haha :)
Var det pinsamt att svara på det: nope :) vfr skulle det va de ? ;s
Hade du en bra kväll igår: nej haha för min data fuckade sig :)
Din favoritdryck på morgonen: MJÖÖÖÖLK ! :)
Vad ska du göra i sommar: va med kompisar ahah men sommaren e typ slut snart :)
Är du nöjd med ditt liv: nja sådär ;o haha
Vad vill du jobba som:  sån där som jobbar i kläd affärer och sånt haha ;o
Har du tråkigt just nu: jao :)
Vad gör livet värt att leva: min familj och vännerna :)
Vad i livet ångrar du: haha det e många saker :)
Är du musikalisk: nope :)
Vad lyssnar du på för musik: typ allt :)
Kategoriserar du dig själv i någon stil: ja fult haha :)
Är du bortskämd: nja ibland ;o
Är du trött: jao :)
Vad gör du imorgon: vet inte riktigt du då ? :)

Din första
Operation: Har aldrig opererats :)
Första piercingen: Öronen :)
Första bästa vän: vici ;o haha
Första priset: inget haha :)
Första sporten du började på: Dans :)
Första husdjuret: Kanin , fisk och fågel haha :)
Första semestern: Minns inte.
Första konserten: amanda jensen ahahaha
Första kärleken: haha hemligt :)

Favoriter:
Filmer:  Komedier och skräckisar! :)
Tvprogram: smallville :) <3
Musik: allt typ ;o
Drink: blue keld haha :)
Kroppsdel (på kille): ögonen :)
Sport: inget
Plagg: vet nte :)
Skola: wieselgrensskolan ;o
Bok: twilight böckerna :)

Just nu:
Äter du: tuggummi :)
Dricker du: Inget.
Ska du: sova snart :)
Lyssnar du på: kiss me through the phone :)
Väntar du : hahaha :)
Tittar du på: Skärmen ;s

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig (:


haha gammal bild här va :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0