hej alla :)

Hej allihop , :)

jag har precis gjort ännu en blogg haha men denna ska jag verkligen skriva på och lägga in bilder jag lovar haha :) Idag har ajg inte gjort så mkt , vart lite hoss pappa och sånt , och städat mitt rum ;s bara så ni vet så är jag väldigt kär i en kille och tänker på han typ hela tiden , jag e beroende av han omg haha ;o<3 men så e det när man är kär , men vi ses puss på er alla :)<3







oj ... haha jag va med miche på stan igår så helt plötsligt börjar jag snacka om förlovnings ringar ;s vi gick förbi några affärer som hade ringar på skyltarna , jag bara tänk om jag hade en sån med dödskallar på och sånt när jag gifte mig haha ? sen gick vi in i en sån piercing affär ;s asså det va typ såna helt konstiga piercingar men vissa av dom va jätte fina och häftiga , jag ville ha hahaha :) puss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0